Kontingent satser for sæsonen 2020 /2021 |
U5-U6 | kr. 500,- pr sæson |
U7-U8 | kr. 600,- pr sæson |
U9 | kr. 600,- pr sæson |
U11 | kr. 800,- pr. sæson |
U13 | kr. 1000,- pr. sæson |
U15 | kr. 1200,- pr. sæson |
U17 | kr. 1200,- pr. sæson |
U19 | kr. 1200,- pr. sæson |
Studerende | kr. 1200,- pr. sæson (kun gældende for seniorer) |
Dame Seniorer | kr.1500 pr. sæson |
Herre Senior | kr. 1500,- pr. sæson |
Ønsker man at betaler pr. halvsæson, så er følgende gældende:
U5 | kr. 300- pr. halvsæson |
U7, U8, U9 | kr. 350- pr. halvsæson |
U11 | kr. 450,- pr. halvsæson |
U13 | kr. 550,- pr. halvsæson |
U15 | kr. 650,- pr. halvsæson |
U17 | kr. 650,- pr. halvsæson |
U19 | kr. 650,- pr. halvsæson |
Studerende | kr. 650,- pr. halvsæson (kun gældende for seniorer) |
Seniorer | kr. 800,- pr. halvsæson. |
Tilmelding foregår via Klubmodul. Benyt linket til højre eller længere nede. |
Man kan betale for hele sæsonen med betaling i september. Betaler man for hele sæsonen på en gang, får man en rabat på 100 kroner, i forhold til at dele betalingen over 2 gange, med betaling i oktober og januar.
Vi anvender Klubmodul systemet, som nogle måske kender fra andre idræts- eller fritidsklubber. Systemet er simpelt. Du følger det nedenstående link og vælger det hold man ønsker at tilmelde sig. Når man har fundet det rigtige hold, klikker man ind på det og opretter en profil og følger anvisningerne. Har man allerede en profil logger man simpelthen bare ind og følger anvisningerne.
http://www.snifhandbold.klub-modul.dk
Vær opmærksom på, at der er 2 valgmuligheder - en med halvårlig betaling og en med årlig betaling. Der vil i forhold til ovenstående priser være et mindre gebyr på tilmeldingen, derfor de lidt højere priser.
Ved tilmelding efter 1. oktober betaler man for hele den gældende periode. Altså, hvis man melder sig til halvårlig betaling, så betaler man for hele halvåret. Melder man sig til årlig betaling, så betaler man for hele sæsonen.
Indmeldelse/udmeldelse:
Alle medlemmer betalende/ikke betalende skal oprettes via vores klubmodul. Skulle der være problemer eller spørgsmål, så er man meget velkommen til at kontakte Ane eller Martin, som vil være behjælpelig med indmeldelse.
Udmeldelse skal altid foregå skriftligt til enten Ane eller Martin. Udmeldelse er løbende måned + 30 dage.